[linux] Komercia: Caldera OpenLinux

Jarry guru jarry na gmx.net
Středa Červen 30 14:16:46 CEST 1999

Tomas Buday wrote:

> ...ked uz sme zabrdli aj do tejto distribucie, vedel by ni niekto
> zosumarizovat hlavne rozdiely medzi rhl a col? predpokladam, ze
> tam budu zmeny v adr. strukture (vec zvyku)...jadro rovnake....
> nieco ine?

Kedysi som pouzival okrem ineho aj RH, a myslim si, ze RH a COL
su "najpodobnejsie" distribucie. Podobna adresarova struktuja
(nejake odchylky v /etc/rc.d), rovnako postavena na rpm, slusne
stabilne, dobre renome, dobra podpora, atd.

Ked sme u tej stability, COL je trosku "konzervativnejsia". Nepusti
nove distro skor, ako ho poriadne otestuju. Toto (COL 2.2) je prve
distro od nich zalozene na glibc (asi jedna z poslednych distribucii).
Zato KDE pridali skor, ako RH. RedHat-akom sa akosi nepozdavala
licencia (tusim), tak sa priklonili ku Gnome...

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net