[linux] Caldera Open Linux 2.2

wsoft na netlab.sk wsoft na netlab.sk
Středa Červen 30 22:13:31 CEST 1999

Hello vsetci,

On 30 Jun 99, at 10:38, Rudo Pavlovic wrote:

> Pozri na http://www.stinet.sk

stoji to cosi okolo 2400,-Sk bez DPH, dodavka zo Stinetu bola
promptna, vo stvrtok mail na adresu stinet na stinet.sk a proforma
faktura, nasledujuci pondelok  bola krabica zo Stinetu doma  :-(.

> a je k dispozicii aj na
> ftp://ftp.calderasystems.com/Pub/OpenLinux/2.2/
> Ja si osobne myslim, ze sa oplati kupit.

Je to spica vec - instalacia na prvy pokus so studiom prirucky za
cca 45 minut, pozor pri konfigurovani karty a monitora je tam
moznost ponuknut instalacnemu programu aby si zariadenia
otestoval a doporucil nastavenie  - a funguje to.
Na tvorbu prislusnych partitions je v tom zabudovana dedikovana
verzia programu Parition Magic 4.0.

S pozdravom

Vlado Vaclavek wsoft na netlab.sk