[linux] Rotovanie logov v xntpd

Michal Michalac Michal.Michalac na ehs.sk
Pondělí Březen 1 13:40:11 CET 1999

> Dňa Pi, 26 feb 1999 Michal Michalac napísal(a):
> hmm, u mna xntpd zapisuje do logov cez syslog, takze rotovanie logov nieje
> zalezistost tohto demona (*), ale samotneho syslogu.. takze ak odrotuju
> logy, zapisuje sa do noveho /var/log/messages.. neviem, mozno otazka chcela
> byt polozena inac.. ale v zasade sa zda byt irelevantna..
>
> + Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk

	Ak pouzijete u xntpd prepinac 'logfile', donutite ho vytvarat si
vlastny logfile - moj pripad - nechcel som aby sa to miesalo do
/var/log/messages. Niektore programy sa, ak loguju cez syslog, daju
donutit, aby sa 'predstavili' (facility) ako local0 - local7.
Pre taketo programy sa uz v /etc/syslog.conf da nastavit
samostatny subor.
Pre xntpd som vsak neprisiel na to, ako by sa mohol
syslog-u predstavit ako napr. local3.

	Vie to niekto?

	Michal Michalac

Ing. Michal Michalac