[linux] irc

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Pondělí Březen 1 15:23:23 CET 1999

Hello,

> potom este existuju specializovane irc servery, ako napriklad
> irc.linux.org, irc.debian.org a podobne, ktore ale niesu prepojene s inymi
> servermi. tam su uz debaty zaujimavejsiem, pripadne na undernete, alebo
> efnete, alebo........;)))

No, len pre informaciu, existuje celkom zaujimava siet openprojects.net, ktora
ma viacero serverov a samozrejme aj domovsky kanal #kde. ;) (irc.kde.org,
ak chcete poklabosit s vyvojarmi KDE, su zhovorcivi;). Je tam aj kanal
#linpeople, tam som sa nikdy dlho nezdrzal, ale su tam zaujimavi ludia...

 Juraj.