[linux] 3D modeler

Michal Zimen Miso na zimen.varin.sk
Úterý Březen 2 16:19:52 CET 1999

Dňa Ne, 28 feb 1999 ste napísali:
>prave teraz som na to dosiel ako sa to robi
>je to prostucke

  Koneecne...to slape podla mojich predstav diki:)

Co sa tyka 3D modelera tak pouzivam spominani Blender. I ked ma trochu podivne
ovladanie vela veci sa mi zda nesikovne, no mozno ma vlastnosti o ktorych
zatial nevime nic. Moja tvorba bola zatial iba nakolko ho zopar tyzdnov iba
dake zakladne objekty s texturami, pozadia, svetla atd...... len sa mi
nepodarilo nic animovat :((.
Na webe som videl daky MoonCreator zeby MonnLightCreator neviem presne jak, ale
boli tam skvele screenshoty z tohto programu.
Inac existuje aj domovska stranka 3D pre Linux- skus najst na linux.box.sk, je
tam aj clanok porovnavajuci rozne 3D modelere.
Tak ja som stiahol uz skompilovany a mysli si ze slape v pohode :)
	Co sa tyka toho rendermana tak s tym ti asi nepomozem nakolko ho
"zatial" nepouzivam.

S pozdravom
				Mizu

Michal Zimen