[linux] FTP ako stiahnut adresar

pavelka_robert na ebo.seas.sk pavelka_robert na ebo.seas.sk
Středa Březen 3 12:54:36 CET 1999

Od:             Peter Mikula <mico na mico.pobox.sk>
Vec:            Re: [linux] FTP ako stiahnut adresar
Komu:           linux na rak.isternet.sk
Datum odeslani: Wed, 3 Mar 1999 09:14:35 +0100 (CET)
Odpoved na:     linux na rak.isternet.sk

Dokaze to aj ftp, ale musis mu prepripravit celu strukturu podadresarov ...
ja som tak dakedy davno tahal slackware :))
Ako sa to da urobit. Vo windozoch je ftp -s ;s znamena script podla
ktoreho sa to ftp riadi , ale ako sa to robi v Linuxe ?

                                    Robo