[linux] Textovy editor

Stanislav Poljovka poljovka na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Březen 4 13:57:16 CET 1999

Mam nainstalovane KDE 1.1 na RH 5.2. Pred tym som mal KDE 1.0 a ked som
preinstaloval, tak som mal zle nastavene prava na slovenske prostredie (uz
neviem presne kde sa to nachadza). Miesto adresara local/sk boli prava pre
subor local/sl niekde v podadresary kde je nainstalovane KDE. To by nebolo
vsetko.
Predtym mi spravne fungoval jednoduchy text.editor, ale po preinstalovani
mi uz nebral kombinaciu klaves - makcen+znak (pisal nezmysel). Pritom
kvt mi to bralo.
Dost mi blbne aj utilitka na prepinanie klavesnice. Nefunguje mi
prepinanie pomocou klavesnice (Left Alt+Shift) a tak prepinam myskou.
Dalej ked som si nastavil dve slovenske klavesnice (Skp, Sky) tak sa my
stale na liste zobrazovala len Skp (klavesnice fungovali spravne).

KDE 1.1 som si hned stiahol ako bolo oznamene uvolnenie. Je mozne, ze som
si stiahol "prilis novu" verziu (boli tam nejake chyby) ?
Niekto tu nedavno spominal xmodmap. V ktorom baliku a kde sa nachadza?

					Stano