[linux] Napalovanie CD s Linuxom.

Pavlovic Rudo PMASTER na emo.seas.sk
Pátek Březen 5 09:23:50 CET 1999

Image CD urobis najjednoduhsie asi takto:

dd if=/dev/cdrom of=cdrom.img

	toto urobi image orginal CD do aktualneho adresara (treba mat
	dostatok volneho miesta na disku)
	Pozor ! takto sa da kopirovat iba datove CD NIE audio !
potom tento image nacitas do nejakeho programu na napalovanie CD
napr. xcdroast a napalis. Mozes pouzit aj lubovolny napalovaci prog.
pod Gatesovym Winom a do neho nacitat tento image.

P.S. Ja som takymto sposobom skopiroval bootovacie CD na DEC
ktore sa mi ani nedalo namountovat pod ziadnym inym OS

Pavlovic Rudo
tel: +421-813-636 3581
E-Mail: pavlov_r na emo.seas.sk