[linux] Text Editor & slovencina & tlacenie

Michal Zimen Miso na zimen.varin.sk
Pátek Březen 5 23:27:55 CET 1999

Zdravim

	Uz dlhsiu dobu sa snazim zohnat daky jednoduchy text edtor ktory by
dokazal pisat poslovenskya co je dolezite !!!! tlacit po slovensky !!!!.
Skusal som na text. konzole tlacit dake znaky s diakritikou ale vysledok bol
hlupy.
Myslim si ze terba len trocha upravit ldemona lpd aby pochopil co chcem tlacit.
Mozno existuje aj daky soft na kvalitnejsie tlacenie...., ale zatial o ziadnom
neviem.
A ten text editor by mohol byt na sposob 602, proste nieco lahke ked za to
sadne daky zaciatocnik aby mohol aspon pisat a tlacit.........
Nemuselo by to byt ani pre X stacila by  aj pekny textovy program. Mal som
moznost skusat SO4.0 ale pre jeho robustnost som sa ho radsej vzdal.

Vdaka za rady

S pozdravom
			Mizu

 --