[linux] Notebook Zenith

roman Roman.Boba na inseko.sk
Pondělí Březen 8 08:12:23 CET 1999

Maros wrote:

> [...]
>
> 250 MB HDD 1xPCIMCIA no bohozial bes CD-Rom .
> Proste celkom slusna hracka len v tom neviem roschodit sietovu PCIMCIA
> kartu
> Xirkom CreditCard Ethernet + Modem 33.6
> Na nete som zistil ze tento notebook ma problemiky s neakymi kartickami
> ale s touto podla
> nich nie.
> No a este pri starte mi stale vypise "Unknown Error This problem
> requires PhoenixMISER
> to disable save to disk"
> Viem ze noteboky nahravaju neaku zalohu BIOS alebo co na disk ale nikde

CAu,

podaktore notebooky si robia NON DOS partition na disku - niktore o
velkosti RAM, niektore aj mensiu,
na ktoru si odkladaju obsah pamate ked idu 'spat". Kazdy vyrobca (vacsinou)
ma na to nejaky maly programek ktory tu particiu
urobi, daj si ale bacha niektore su pekne ahgresivne, vytvoria tu particiu
bez ohladu na to, co uz na disku je, tkaze mozes prist o data
(napr. Digital mal taky program phdisk.exe). Takze si skus na webe bull-u
najst takyto programcek.

Roman

--

Roman Boba,INSEKO a.s.