[linux] CGI

Tomas Buday tomas na snt.sk
Pondělí Březen 8 09:06:13 CET 1999

ahoj,
sposob akym by si to chcel spravit je sice ok, ale lepsie je
to podla mna vyriesit v konfiguracii httpd.
ak pouzivas apache tak sprav nasledovne:

vytvor si adresar do ktoreho hodis ten "tajny" dokument a
zedituj access.conf nasledovne:
--

<Directory <adresar s tajnym suborom
require valid-user

--

subor /etc/httpd/auth/users vytvoris programikom htpasswd.

tomas

On Mon, 8 Mar 1999, Jan Nemsak wrote:

> Cafte
> Na www stranke chcem spravit taku vec, aby cgi script (nazvyme ho script.cgi)
> precital parametre z formulara, zistil ci je spravne zadane heslo a potom
> zobrazil text, ktory je ulozeny v subore nazvyme ho a.txt.
> Subor a.txt ma atributy 606 lebo potrebujem, aby iny script donho nieco
> zapisoval.
> No ale ja nechcem, aby sa obsah suboru a.txt dal pozrieti zadanim jeho url
> (http://.../a.txt) ale len cez script, ktory najskor overi heslo. Ako to mam
> spravit??? A da sa to vobec spravit?
> [...]

...helloween says it all.
---

Tomas Buday			   phone: +421-7-64286105
S&T Slovakia			     fax: +421-7-64363408
Polianky 5			web site: http://www.snt.sk
844 04 Bratislava
Slovakia