[linux] CGI

Peter Mikula mico na mico.pobox.sk
Pondělí Březen 8 09:59:55 CET 1999

> A mozem toto robit na servery aj ked nie som root?
> Ale predsa by som to radsej tym mojim sposobom. Neda sa to nejak spravit, ze ten
> dokument mozu citat len scripty, ktorych vlastnikom som ja?
> Jano

no ak chces silou mocou skript, tak mam taku malu otazocku ... preco chces ten
dokument davat niekam, kam sa dostanes cez URL, daj si ho napr. do ~/tajne
a ten script co ti skontroluje heslo prerob, aby ti ho poslal ... nie ?

					mico

PS: ked sa ti spusti script, bezi pod vlastnikom www, nobody ... zavisi od
    konfiguracie (/usr/local/apache/conf/httpd.conf) ale nie pod tebou ...