[linux] CGI

Peter Mikula mico na mico.pobox.sk
Pondělí Březen 8 10:51:26 CET 1999

> To ma nenapadlo dat ho niekam inam ako do public_html. Tento napad uz
> vyzera celkom dobre. No a este jedna otazocka, nedokaze sa uzivatel nobody
> dostat do adresara ~/tajne ak ten adresar na atributy aby ho dokazal
> citat? Teda cez http to urcite nepojde. Ale nema nahodou uzviatel ktory sa
> prihlasi ftp-cekom ako anonymous identitu nobody? A potom by sa teoreticky
> mohol dostat do toho adresara, ci nie? Jano

:))) no dostal by sa ale musel by vediet presnu cestu :))
ak mas stranku, aj tak sa ti tam moze dostat kto chce ... (prava, prava)
takze to mas zajedno ... a okrem toho co ti brani nastavit si prava  0711
na $HOME, potom ak by si chcel pozriet ten subor, musel by byt jasnovidec ...
aby zistil kde je a ako sa vola ...

			mico