[linux] Notebook Zenith

roman Roman.Boba na inseko.sk
Úterý Březen 9 10:01:51 CET 1999

Maros wrote:

> Vdaka za tip , pomohol
>
> a este len ak ta to zaujima zistil som ze ta utilitka PHDISK.exe
> sa pouziva nie podla znacky noteboka ale podla znacky BIOS
> v tomto pripade PHOENIX.
>
> Maros :- )

Caf,

mhm, to som rad...

Ta informacia o tom BIOS e je zaujimava - je to vcelku logicke...
Inak teraz mam notebook Compaq Armada 1700 - ten mal na disku tiez
nejaku smiesnu malu particiu,
tu som mu ale pri instalaciu linuxu zrusil, a zatial nemam ziadne
problemy, co sa tyka Windozov, tie asi hel ale to ma uz netrapi :-)

Roman

PS: Ten notebook je riadna zruda, dajte bacha kto by ho nahodou mal, on
NEMA klasicky BIOS setup, on si totizto na tu malu particiu
nakopiruje DOSovsky program ktorym sa mu nastavuje BIOS, aaz mu tu
particiu odstranite, nedostanete sa do BIOS setupu !!!!!
Samozrejme sa ale da nakopcit ten debilny BIOS setup na disketu, bootnut
ho z diskety do DOS-u a potom spustit ten setup - skratka zruda....
Roman

--

Roman Boba,INSEKO a.s.
Roman.Boba na inseko.sk