[linux] jpg + lokalizacia RE: jarry guru

Peter Ronai dzony na usa.net
Úterý Březen 9 14:09:17 CET 1999

v prvom rade by som poprosil zeby ste nezaplnali inbox zbytocnostami ako
su nadavky a osocovania lebo pokial mi niekto posle kopec mejlov a
tykaju sa linuxu aj ked nie zrovna toho co si myslim tak je to stale
lepsie ako ked mam citat tieto osobne vylevy na temu kto ma pravdu....

inac to jpg ma celkom pobavilo...

moj problem = LOKALIZACIA

mozno niekto viete alebo ste sa stretli s problemom ze ked chcem
nainstalovat lokalizacne baliky z raku alebo z penguin.cz alebo pod tak
mi vyhlasi konflikt z instalovanymi balikmi Xfree
mam povodne baliky Xfree k RH 5.2, sys RH 5.2, karta S3 V+ a knej
prisluchajuci Xfree

potrebujem lokalizovat aspon Xy aby tam bezala sk klavesnica a tak
co sa tyka fontov pre 8859-2 tak ich tam mam plnu prdel (dokonca som ich
nalinkoval podla navodu na staroffice...) ale nic z toho
maximalne mi netscape otvori slovensky kodovanu stranku po slovensky
ked chcem pisat tak urobi to ze sice prepne na sk klav ale znaky ktore
su specificke pre 8859-2 nenapise, jednoducho nereaguje na stlacenie
klavesy.
V shelli je usluznejsi, tam aspon zablaci system speaker ale znak z neho
nevytlacim...

skratka zobrazuje slovenske znaky v kde aj v netscape (nie v
staroffice..) ale nie je ochotny pisat ich...

za radu dik

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
            http://www.euba.sk/~ronai |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |