[linux] jpg + lokalizacia RE: jarry guru

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Úterý Březen 9 17:06:44 CET 1999

Ahoj,

On Tue, 9 Mar 1999, Peter Ronai wrote:

> mozno niekto viete alebo ste sa stretli s problemom ze ked chcem
> nainstalovat lokalizacne baliky z raku alebo z penguin.cz alebo pod tak
> mi vyhlasi konflikt z instalovanymi balikmi Xfree
> mam povodne baliky Xfree k RH 5.2, sys RH 5.2, karta S3 V+ a knej
> prisluchajuci Xfree

Hmm, keby si este povedal, ktore baliky si to konkretne pouzil.
Skus tie moje z raku. Adresar localization/SAL/...
podla verzie RedHatu. Predpokladam, ze mas RedHat 5.0+.

> potrebujem lokalizovat aspon Xy aby tam bezala sk klavesnica a tak
> co sa tyka fontov pre 8859-2 tak ich tam mam plnu prdel (dokonca som ich
> nalinkoval podla navodu na staroffice...) ale nic z toho

No k tomu SO potrebujes mat instalovane iso8859-2 Type1 fonty.

> maximalne mi netscape otvori slovensky kodovanu stranku po slovensky
> ked chcem pisat tak urobi to ze sice prepne na sk klav ale znaky ktore
> su specificke pre 8859-2 nenapise, jednoducho nereaguje na stlacenie
> klavesy.
> V shelli je usluznejsi, tam aspon zablaci system speaker ale znak z neho
> nevytlacim...

Zrejme mas RedHat 5.1- a potrebujes instalovat locales.
Pozri rpm balicek v spomonanom adresari.

> skratka zobrazuje slovenske znaky v kde aj v netscape (nie v
> staroffice..) ale nie je ochotny pisat ich...

To iste. Vid vyssie.

Inak najdes tam aj info, ako to vsetko robit.
Takze si to precitaj, a ked to nepojde, tak sa ozvi.

			Cau.
					SAL