[linux] notebook

roman Roman.Boba na inseko.sk
Čtvrtek Březen 11 10:38:40 CET 1999

Caf,

ja mam sietovku Xircom a slape bez problemov...
DAj si len bacha na videokartu v tom notebooku - ak tam chces mat X - co
ale na 386 je pekne pomale...
Najlepsie je mat tam nejaku CT 9Chips and technologoes|), zvlast si daj
pozor aby tam NEBOLA Neomagic - ta je ale obvykle len v novsich
pentiach...

Roman

--

Roman Boba,INSEKO a.s.