[linux] co je co?

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Březen 11 15:50:37 CET 1999

On Thu, 11 Mar 1999, Kudrik Mario wrote:

>  som tak povediac negramotny v oblasti pocitacovej security apreeto
> ziadam vsetkych ochotnych klapcov ktory by vedeli dobre vysvetlovat aby
> ma zinformovali o zakladoch bezpecnosti v internete i v linuxe pokial mozno.

A co keby si skusil najskor pohladat na webe :)  Mozes zacat so
Security-HOWTO (http://scrye.com/~kevin/lsh/, pripadne na sunsite....
v /pub/linux/docs/HOWTO).

Alebo si precitat nejaku knizku (par kniziek o security som v
knihkupectvach videl). Ak prides na nieco nove, mozes poreferovat do
konferencie....

>  Mimochodom nikto nahodou nevie akym sposobom koduje linux hesla?

DES, ale daju sa aj ine (hlavne ak mas PAM, tak to nie je problem).

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /