[linux] lilo.conf append= ?

Valter Valter na atlas.cz
Neděle Březen 14 07:41:10 CET 1999

Ahoj,

> skus:
>   apeend="ether=irq,0xIOPORT,eth0 ether=..."
>
> Ale ak mas RedHat, tak je lepsie dat sietovky ako moduly
> a potom ich definovat v /etc/conf.modules
> (alebo pouzit linuxconf alebo iny konfigurator sietoviek).
>
>                 Cau.
>                                 SAL

Zbehol som kernel 2.2.1 a sietovku som dal ako modul, stale to nieco
krakalo.
Tako som ich dal do jadra a pridal ten append - a vono to dostalo rozum
:)
Len mi potom modprobe zacal krakat cosi o net-pf-4 a net-pf-5  :(
Tak som do /etc/conf.modules napisal
alias net-pf-4 off
alias net-pf-5 off
A uz to nekraka :)