[linux] Presmerovanie scriptu.

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Neděle Březen 14 13:41:13 CET 1999

Ahoj,

On Fri, 12 Mar 1999, Norbo Krankilla wrote:

> Asi subject nebude celkom presny ale ide mi o toto:
> Chcem mat na stroji 1 script, ktory mi napriklad spusti xterm,
> prihlasi sa na stroj 2, (to je zatial malickost) a potom spusti aplikaciu
> na tom stroji. Popripade ju aj ovlada. Cize ako keby mal script nahradit
> klavesnicu.
> Jedna moznost je, ze si na danom stroji spravim .screenrc a do .login dam
> screen -R, ale to by znamenalo dost velke obmedzenie.
> Skuste poradit, ci sa to da scriptom alebo programom.

Screen povoluje na vstupnom riadku definovat, ktory subor je .screenrc.
Tak si mozes definovat vlastny screenrc.
Dalej napr. cez ssh mozes spustit akykolvek program na vzdialenom
pocitaci.
Napr.
  ssh pocitac -l login screen ... &
Popripade spustit nejaky skript, ktory to zariadi,
ak je to zlozitejsie.

		Cau.
				SAL