[linux] Spustanie X-ov.

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pondělí Březen 15 09:17:18 CET 1999

Ahoj,

On Mon, 15 Mar 1999, Norbo Krankilla wrote:

> Cim musim disponovat je jednom linuze stroji aby som si spustil X-session
> na iny linuze stroj? (Aby som si spustil window manager z druheho stroja?
> ...neviem ako sa mam spravne pytat.:))

Trebars maj dve masiny. Jedna, nazvem ju server, bude ta, kde chces
aby bezal window managere (:-) a klient bude masina, kde Ti
pobezi len Xserver.

Na servri spustis xdm (staci vacsinou prechodom do init 5).
Porpipade mozes pouzit program xfs na zdielanie fontov.

Na klientovi spustis iba Xserver s parametreom -quiery, napr.
  X -quuery server
kde server je meno servra (alebo IP).

Tym sa Ti na obrazovke klienta zobrazi prihlasovaci ramcek,
kde sa mozes prihlasit (musis mat na tom servri konto).

		Cau.
				SAL