[linux] Ethernet

Pavol Cierny pcierny na netlab.sk
Pondělí Březen 15 15:39:37 CET 1999

Caute
mam taky problem:
Mam dve sietovky AMD PCnet PCi a Digital DEC 21041 a xcel som ich otestovat
Tak som skusal mat obidve naraz v linuxe a po takom dlhsom skusani
sa mi podarilo obidve naraz rozbehat.Chcel som odskusat,aby sa jedna sietovka
pouzivala ako brana pre druhu a naopak.Lenze nefunguje ziadna zo sluzieb
akoby neboli spojene....pozeral som cez ifconfig,ze ako je to
s paketmi tak obidve maju rozdielne pocty prijatyx a odoslatyx paketov
Moznoze je problem v mediu (pouzivam BNC thinnet), lebo ta digitalka sa automaticky po starte prepne do 10base2 ,ale ta amdcka tam modul nevypisuje nic takze neviem ako je na tom.Skusal som to prepnut pomocou ifconfigu:ifconfig eth1 media 10base2,
ale vypisuje mi ze: operation not supported.....takze neviem co mam robit.
Podla mna by tie sietovky mali svietit ale nesvieti ani jedna (pod windoze svietia oboje).
Nevie mi niekto poradit??