[linux] dosemu

Miroslav Vasko vasko na ies.sk
Úterý Březen 16 08:02:48 CET 1999

Cau,

> Hmm...mas na mysli image nejakej bootovatelnej dosovskej diskety?
> Oki, ale kde vezmem lredir.exe, kedze na orig. hdimage neni?
> Resp.: Co mam presne urobit, aby som uz nemusel nic robit? ;-)

hm... citat dokumentaciu? ok, viem, ze si ju uz asi cital...
ja som spravil asi toto: (uz si to nepamatam, dosemu som si pred
casom nahodou odinstaloval a uz som sa k tomu nedostal)

1. pouzil som mtools na namontovanie dodaneho image a prekopirovanie
   suborov z tohto image niekam na linux
2. vygeneroval som novy image
3. zasa som ho namontoval a prekopcil som tam tie subory

4. neviem ci sa mylim, ale predchadzajuce 3 kroky by mali
ist automaticky - len treba generovat s dodanymi utilitami

5. aku verziu DosEMU mas? aku distribuciu Linuxu?

Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na debian.cz, vasko na debian.sk