[linux] POMOOOOOC

SLASTAN dance na lumen.sk
Úterý Březen 16 21:09:53 CET 1999

Vazeny priatelia (Linuxaci)

prave som dokoncil instalaciu RedHat 5.1 a na moje velke sklamanie sa v tom
ni celkom dobre vyznam. Linux samotny slape, ale nomozem otvorit X Window,
preto teraz pouzivam Windows98 aby som sa spojil s nejakym zachrancom.
(V podstate mi Linux nieje neznamy pouzival som AMIGU a to je nieco podobne).

Chybove hlasenie je  - Can´t open windov - .
Skusim to analizovat sam a niekto mi prosim napiste KDE je chyba:

- mám PII 350MHz  so 64MB RAM  (myslim OK)
- dalej bezne creva IDE HD, ATAPI CD ROM FDD... (tiez OK)
- potom graficku kartu INTEL I740 EXPERT COLOR s 8MB SGRAM a pozor
  tu je asi pes zakopany je napichnutá na AGP .
V zozname som nenasiel nic podobne.
Este je aj problem asi v monitore je to 15" TVM  As5s (tiez asi nebude v lib.)

Prosim!!! Pomozte nestatstnemu NEW Linuxakovi.

Ján Slašťan