[linux] AMD K-6 233 MHz

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Středa Březen 17 11:58:12 CET 1999

On Wed, 17 Mar 1999, REMENAR MILAN OS.C.7479 wrote:

> Ma niekto skusenosti s kompilaciou jadra linuxu 2.0.36-3 na PC s
> procesorom AMD K-6 233 MHz? Ja s tym mam velke problemy , jadro sa mi
> podarilo skompilovat az na desiaty krat ked som vyhodil viacero
> ovladacov a zaradil som ich ako moduly.Tiez mi to robilo problem pri
> make modules, to mi preslo asi na treti krat.Nakoniec sa mi podarilo
> skompilovat jadro tak, ze som vfat a msdos dal ako modul.

Zdravim,

keby si napisal, ake chyby to hlasilo, mozno by sme ti vedeli lepsie
pomoct....

Pada na signal 11? Tak to vyzera na nejaky HW problem (pretaktovany
procesor?, chybna pamat?), pozri http://www.bitwizard.nl/sig11/ a
Kernel-HOWTO.

Aky pouzivas kompilator? gcc-2.7, gcc-2.8, egcs?. 2.0.X fugnuje dobre len s
tym prvym...

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /