[linux] linux na 20MB

Peter Kokles kokles na pobox.sk
Středa Březen 17 17:42:18 CET 1999

>Zdravim,
>
>na co ma ta masina sluzit? Ak len na vyskusanie linuxu, doporucujem nejaku
>mini distribuciu na fatku (umsdos) -- napr. Monkey (byvala aj na nejakych
>CD z CHIPu).
>

>RedHat sa na 20MB nezmesti a z diskiet sa tiez instalovat neda. Na taky
>maly disk by sa snad ako tak zmestila zakladna disketova instalacia debianu
>(BO mal 5 diskiet, SLINK ma myslim 7). Slackware sa da tiez instalovat z
>diskiet a dokonca aj na fatku (ak sa nemylim).
>

>Zaujimavy moze byt este Linux-router -- ak ma masina byt router a ma dost
> [...]

Sluzil by na programovanie v C, ale chcel by som tam rozchodit aj X-ka.
Aspon zatial, na tento ucel som to kupil.
Je to 486, 40MB HDD a 6MB ram, meni to nic moc ale na tieto uceli
by to malo stacit, a o tej instalacii RedHatu je tam aj sietovka, cez tu by sa
to mozno dalo nainstalovat, ale ak by bolo riesenie tak by som to chcel
pouzivat ako normalny pocitac so vsetkymi funkciamy Linuxu.
Konkretne mam doma pocitac 586 MMX, a chcel by som nan pripojet
ten notebook a hrat sa na administratora a pirata. Dufam ze by sa to dalo
aj tak pouzit.

Preto by to mal byt RedHat lebo v nom robim, ale ak sa to nebude dat
tak vyskusam aj daco  insie.

Dakujem za odpoved.

--
      ** P e t e r   K o k l e s **
** Zahradna 14 * Detva 962 12 * Slovakia **