[linux] SK localization (RH5.1)

Dano Melus dmelus na atlas.cz
Čtvrtek Březen 18 11:07:17 CET 1999

Ahoj

Raz sa mi podarilo nieco nainstalovat tak ze mi chodila korektne aj sk
konzola aj KDE.
Pamatam ze vtedy sa mi sam vytvoril aj subor /etc/sysconfig/i18n aj nejaky
dokument v ktorom bola priamo sekcia Keyboard pre XF86Config.(To som robil s
balikmi ucw a XKB... ktore su na RAKu v tvojom adresari pre RH 5.1)

 Potom som reinstalovaval RH5.1 a neni toho oneho aby som to rozchodil. Je
to mozno stupidne ale preinstaloval som RH asi 10x a nie a nie. Caroval som
uz aj so spomenutym czsk-1.02-1 pre RH5.2 doinstaloval som kvoli tomu
XFree86-3.3.3.1 z toho isteho zdroja a teraz uz mi nedovoli nainstalovat ucw
lebo ma konflikt s XFree86-3.3.3.1.

Mozes mi poradit ako to instalovat ( RH5.1 od holeho disku ) tak aby som ako
prve rozchodil slovenske fonty a klavesnice pre konzolu a Xy ?

Este maly detail. Pouzivam vncserver pre pracu na Lixe z WIN95.
Font path pre ISO8859-2 fonty som mu zadal cez -fp /usr.... a zobrazenie
fontov je v poriadku ( spusta KDE v slovencine)
Da sa takto nejako zadat aj mapovanie klavesnice ?
Mozno sa to tazko chape lebo sam tomu moc nerozumiem ale potesi kazda rada.

Diky
                Dano