[linux] linux na 20MB

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Březen 18 21:36:58 CET 1999

On Wed, 17 Mar 1999, Peter Kokles wrote:

> [...]
[....]

> Sluzil by na programovanie v C, ale chcel by som tam rozchodit aj X-ka.
> Aspon zatial, na tento ucel som to kupil.  Je to 486, 40MB HDD a 6MB ram,
> meni to nic moc ale na tieto uceli by to malo stacit,

No na Xy by si mal asi zabudnut.... Jednak su s nimi na notebookoch dost
problemy (podla grafickej karty) a na 6MB RAM to asi nebude bohvieco,
hlavne ked si popri tom chces este aj nieco kompilovat. Dalsia vec je
miesto na disku - 40MB je na X + devel baliky trochu malo.

> a o tej instalacii RedHatu je tam aj sietovka, cez tu by sa to mozno dalo
> nainstalovat, ale ak by bolo riesenie tak by som to chcel pouzivat ako
> normalny pocitac so vsetkymi funkciamy Linuxu.

Redhat pri instalacii potrebuje dost pamate (asi 16MB). Takze na RH
doporucujem zabudnut.  Realne sa ti tam zmesti fakt len zakladny system a
na to ti bohato postaci bud Monkey alebo nejaky okresany Slackware,
pripadne base instalacia Debianu.

> Konkretne mam doma pocitac 586 MMX, a chcel by som nan pripojet ten
> notebook a hrat sa na administratora a pirata.  Dufam ze by sa to dalo aj
> tak pouzit.

Tak si naistaluj Linux na pentium (ak ho tam este nemas) a zosietuj si to.
Notebook mozes mat ako terminal.

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /