[linux] JPEG modifikator ?

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Březen 18 22:53:20 CET 1999

Ahoj,

On Thu, 18 Mar 1999, OERNii - Ernest Beinrohr wrote:

> cafte ludia,
> uz dlhsiu dobu zhanam program, ktory by dokazal:
> - citat jpegy
> - menit ich velkost
> - pridavat text
> - to cele z command line
>
> ak take daco poznate, plz ozvite sa :) thx

Skus cjpeg a djpeg. Je to v nejakom jpeg baliku.

> PS: mate niekto prakticke skusenosti s HylaFAX-om ?

Ja mam. Instaloval som to, vyzeralo to pekne.
Samo sa to konfigurovalo, len to chcelo po mne vselijake veci.
Nakoniec to samo detegovalo modem (skoro mi zhodilo par servrov,
pretoze na tom porte bola este vtedy napojena UPS :-).
Nakoniec som zistil, ze cela konfiguracia sa ulozila
asi niekde na /dev/null, pretoze som ju nenasiel.

Potom tom to nakonfiguroval rucne a spustil a tak.
Len som nevedel zistit, kde sa zadava program
new_fax a ako to potom dalej spracovat.

Potom som to vzdal a intaloval stary dobry spobob podla
Linuxovych novin podla popisu Roba Dobozyho.
Je to fakt dobry popis.

			Cau.
					SAL