[linux] Proxy connection

Michal Michalac Michal.Michalac na ehs.sk
Pátek Březen 19 08:25:15 CET 1999

	Hi,

> Zdravim, to je pravda, squid to robi, ale musi mat clovek nato
> povolenie od ineho squida, inak sa nepodari a navyse to funguje len
> pre squid, taky winproxy nato z vysoka kasle...

	Winproxy (pokial viem) nepouziva ICP.

> Asi takto, na slovenskom nete existuje dost proxy serverov, ktore
> neobmedzuju connection, takze hoci kto ich moze vyuzivat,a
> potreboval by som aby ten soft askol vsetky taketo proxy (zoznam
> mam) a zistil, ci dany subor nemaju alebo ktora ma k nemu najlepsi
> pristup a tu pouzit ako aktualny pre dany download a zas pre ine
> stranky inu proxy...

	Squid sa da nastavit, aby kontaktoval ine Squid-y a stiahol objekt:

- od toho Squid-a ktory ho ma,
- alebo stahoval objekt z toho Squid-u, ktory je k nemu (teda nie k
cielovamu objektu, ale k ziadajucemu Squid-u) najblizsie
- alebo stiahol objekt od toho Squid-a, ktory mu urcis v cfg.

Prve dva pripady potrebujes, aby Ti nadradeny (sibling) Squid povolil
pristup na ICP port pre vsetky pripady povolenie na HTTP port.

Treba ale zvazit druhu vec: ked nastavis vela 'siblingov' bude prilis
dlho trvat, kym Squid z nich vyberie ten spravny a vykon proxy bude
(hlavne pre male objekty) klesat.

Skus pozriet
http://squid.nlanr.net/Squid/Hierarchy-Tutorial/

> (v netscape sa neda menit proxy pokial uz nieco stahujem, ak to zmenim,
> tak to cele padne)
>
> PSIkappa

	V Netscape sa da nastavit pre rozne domeny rozny proxy SUCASNE
(3. volba - automaticka konfig). Treba sa pohrat s konfig. suborom.

	Michal Michalac

Ing. Michal Michalac
systemovy administrator
EHS Skalica