[linux] Windows user

beran.david na slsp.sk beran.david na slsp.sk
Pátek Březen 19 11:41:05 CET 1999

Zdravim,

konecne som sa rozhybal k tomu aby som si na svoj komp nainstaloval Linux. A
pretoze som klasicky winuser neexistencia setup.exe ma trochu vyviedla z
miery a tak som zacal citat navod...

zozen CD
napalil som si CDcko s RedHat5.2

vytvorte si miesto na disku (fdiskom)
spustil som fdisk a na jednom z diskou som zrusil dosovsku particiu a
vytvoril novu o 80% mensiu... zbytok disku som nijako neupravoval...
dosovsku particiu som naformatoval...

nabootouj
tak som nabutoval s diskety ktoru som si vytvoril rawriteom... a stlacil
<enter> = instalacia RedHat2.0 or later...

a instaluj...
objavil sa instalacny program... vybral som si language (Slovensky) a
instalujem s CD-ROM... no a vraj mam vlozit CD RedHat5.2 so svojej CD-ROMky
a tak som vlozil a OK
cdromka dvakrat sustla a nic... na spodku obazovky blikal kurzor a... a nic
mohol som si pisat co som chcel a nic sa nedialo (teda text sa objavovla ale
nic viac)...
povedal by som ze s cdromkou nic nie je (ATAPI) pretoze ked som tam dal ine
cd ako redhat tak mi vykvakol aby som dal spravne cdcko...

vyhladaj pomoc...
prihlasil som sa do mailinglistu na raku... napisal tento mail...poslal ho a
teraz cakam kdo poradi...

Davidko.