[linux] Interny modem a seriovy port

KALUS Jozef kalus na asset.sk
Pátek Březen 19 12:08:14 CET 1999

Zdravim Vas,
mam takyto problem:
mam interny modem pnp, ten mam riadne detekovany isapnp a taktiez je
nastaveny v isapnp.conf, jedine co neviem je jeho priradenie na seriovy
port, pretoze my system ukazuje iba dva seriove porty cua0 a cua1, ktore
mam fyzicky v pocitaci. Modem sa mi vo Windows 95/NT dava na com3 alebo
com4.

Prosim Vas ako prinutit RedHat 5.2 aby my ho priradil k seriovemu portu
cua2 alebo cua3.... skusal som setserial ale on cua2 a cua3 nevidi... co
s tym ??? kdesi som cital ze je jadro nastavene iba na 2 seriove porty,
bude ho treba prekompilovat ???? alebo sa to da dakde nastavit ????....
pripadne ma prosim nasmerujte na daku www alebo ftp adresu.....

Dakujem...

S pozdravom

Joka

          Ing. Jozef KALUS