[linux] Adresa moja skry sa.

Vladimir Meciar meciar na bahami.bh
Sobota Březen 20 13:58:44 CET 1999

Cau

Dna Pi, 19 mar 1999 ste napisali:
> Caute secki,
>  nevie nahodou niekto ako spravit aby sa moja adresa neukazala v
> odoslanom maile. Asi sa to a dat nebude ale keby naaahodou.

Ono sa to podla mna na nic "ciste" pouzit neda, takze take veci sa skor
nepodporuju. Nic vsak nie je nemozne ale na to musis prist sam, nepocitaj
ze ti v takychto veciach bude niekto radit. Za zmienku vsak stoji napr.
vyuzite nejakej free email sluzby, kde si mozes vymysliet svoju identitu.
Alebo pouzit nejaky POP mailer, kde si mozes zadat inu identitu aj
spiatocnu email adresu, nie vzdy vsak vidiet vsetko co o tebe posta vie
	Marek