[linux] Pravidla posielania prispevkov.

Vojto A. Zachar zachar na fpv.umb.sk
Sobota Březen 20 15:21:47 CET 1999

Tento mailing list sa v poslednom case odchyluje od jeho povodneho
zamerania. Skuste sa preto vsetci zamysliet prv, nez don cokolvek poslete,
ci je to fakt nevyhnutne. Vas list sa totiz rozposle vyse 100 ludom.
V tejto konferencii ide o linux, nie o internet alebo pocitace vseobecne.

Juraj Bednar (spravca tohto listu) ma poziadal, aby som to sem poslal.
Dufam, ze nikomu nebude robit problemy dodrziavat nasledovne pravidla
posielania (handlovania) listov do linux na rak.isternet.sk.

1, snazit sa najst odpovede na svoje otazky najprv v dokumentacii
   (standardna sucast hadam kazdej distribucie), archive na
   http://rak.isternet.sk/archives/linux pripadne v archive ceskej linux

   Rovnako Linux documentation project, Linuxove noviny pripadne Linux
   Gazette. Bolo by dobre, keby linky na tieto veci boli na nejakej znamej
   WWW (www.linux.sk, sklug.planet.sk?).

2, ked sa otazka tyka konkretneho cloveka (vid Subject: "Co je to
   kompilacia?"), odpoved posielat priamo jemu a zbytocne nezahlcovat
   konferenciu

3, posielat len plain text (bez html kodu), pri tom pouzivat len ASCII
   pripadne ISO-8859-2 znakove sady

4, pri odpovedi zmazat nepodstatne casti listu, na ktory reagujete

Myslim, ze podobne pravidla sa pouzivaju na kazdom linux mailing liste.
Dik za pochop.

	albi