[linux] POMOC!!II

Ján Slašťan dance na lumen.sk
Neděle Březen 21 17:31:37 CET 1999

Cavte vsetci.

Znovu prosim o pomoc ak mi niekto vie pomoct.

Pouzivam (chcel by som) RH 5.1
Najprv sa mi nedarilo spustit Xwindow. Mam gr.kartu Intel Expres 3D v AGP porte. (cip i740 a 8MB SGran) Stiahol som si XBF_i740.rpm aj .tgz.
Po nainstalovani som si spustil XF86Config. Vyplnil som vsetky udaje (bola tam v listingu aj moja karta).
Config som ulozil do /etc/XF86Config.
Ked spustim startx cuduj sa svete uz to ide ALE v mode 320x240 a 8bpp. Podla mna je to difault z XF86_SVGA.
V systeme mam aj XBF_i740 (ktory potrebujem) ale s nim to jednoducho nejde.
PROSIM PORADTE MI CO SOM SPRAVIL ZLE.
Ako sa da v Xwindow nastavit rozlisenie trebars 640x480 alebo vyssie. Teraz vidim totiz len 1/4 obrazovky.

ESTE PROSIM Ivana Sucheho nech sa mi ozve mailom alebo telefonom.Stratil som Tvoju e-mail adresu aj telefon.
Nahodou som mazal maily a bolo...
Diky vam. Ucim sa rychle a ked budem vediet pomozem aj ja.

jano Slastan