X a intel740 (Re: [linux] POMOC!!II)

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Neděle Březen 21 21:46:02 CET 1999

On Sun, 21 Mar 1999, [iso-8859-2] Ján Slašťan wrote:

> Najprv sa mi nedarilo spustit Xwindow. Mam gr.kartu Intel Expres 3D v AGP
> porte. (cip i740 a 8MB SGran) Stiahol som si XBF_i740.rpm aj .tgz.  Po
> nainstalovani som si spustil XF86Config. Vyplnil som vsetky udaje (bola
> tam v listingu aj moja karta).  Config som ulozil do /etc/XF86Config.
> Ked spustim startx cuduj sa svete uz to ide ALE v mode 320x240 a 8bpp.
> Podla mna je to difault z XF86_SVGA.  V systeme mam aj XBF_i740 (ktory
> potrebujem) ale s nim to jednoducho nejde.

A spustas spravny Xserver (t.j. je spraveny symlink X -> XBF_i740)?
V XF86Config-u by sa tohoto servera mala tykat driver 'accel'. V tomto
staci potom pridat zelane mody (naspolahlivejsie je to rucne :).

BTW, skus volit lepsie subjekty mailov - obycajne subjecty typu 'pomoc',
'co s tym?' (a ine nic nehovoriace) ignorujem....

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /