[linux] Pravidla posielania prispevkov.

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Pondělí Březen 22 15:44:08 CET 1999

Ahoj,

> ...otazky typu co je kompilacia by sa asi fakt mali posielat priamo
> tomu, co to chce vidiet, ale urcite nie je jediny, ktoreho to zaujima.
> Priznam sa, ze kompilaca mi uz dost davno nie je neznamy pojem, ale
> osobne som velmi rad, ze ludia posielaju odpovede na otazky sem a nie
> autorovi. Takto som sa dozvedel vela veci, ktore ma zaujimali a ani som
> o tom nevedel...;-)))
> Netreba to vsak prehanat, ze?

Posli mejl chlapikovi, ktory sa to pytal (sukromne), nech ti forwarduje
vsetky odpovede... Inac mozno z psychologickeho hladiska bude lepsie nastavit
odosielatela mejlu na toho, kto to skutocne poslal... Potom pojde menej
odpovedi do listu... Je niekto za to ??? (ak mate jednoduchy nazor stylu ano/nie,
prosim, poslite mi to SUKROMNE).

 Juraj.