[linux] grafika und the begining of flamewar

gocnik na globtel.sk gocnik na globtel.sk
Pondělí Březen 22 16:00:58 CET 1999

Mam RH 5.1 (jadro tusim 2.0.35) a chcel by som nastavit zobrazovanie
znakov
Nie 80x25 ale ine (iba textovy mod!). Ako sa to da?? Mam kartu tridentku
(8590??)

Jo a este nieco. ak dam prikaz na zmenu farby pisma terminalu

Setterm -foreground yellow

Tak mi zmeni farbu ale nie na zltu ale na cervenu. Preco??

Moj nazor na tu vec okolo pisania mejlov offtopic:
"S ROZUMOM" - podla mna to vravi za vsetko.
Je jasne ze ked vela ludi prispieva do takejto diskusnej skupiny, mozu
sa pritrafit
Aj mejly s nizsou informacnou hodnotou (napriklad ten moj : - ))))))).
Urcite by odpovede nemaly byt typu: Reply 10Kb file + veta textu (40-60
bytes), je to neefektivne, zatazuje to
siet a aj penazenku ludi ktory maju dialup pripojenie => Zas to slovne
spojenie
"S ROZUMOM", teda podla mna tam treba dat vsetko co je relevantne v
prislusnej
odpovedi.
a este nieco, nie som stupencom hnutia hippies, ale mali aj dobre
myslenky (okrem fajcenia travy), a jedna z nich je "make love(linux),
not (flame)war"
cele tie mejly okolo tejto tematiky ma trosku zatazuju, teda berem ich
tak trochu
s humorom.

Btw: co je to flamewar (ja to iba tusim) : - ))

Greets
jaro