[linux] LDP pre zaciatocnikov z Cpress

Ján Slašťan dance na lumen.sk
Pondělí Březen 22 22:36:16 CET 1999

Ahoj vsetci co zacinate s Linuxom.

Ak ste zaciatocnici ako ja (myslim tym Linux za OS/2, Amiga sa nemusim hanbit a pouzivam aj MS-NT4.0 s aplikaciami BackOffice na dobrej urovni) a nahodov Vam padne do oka ceska kniha "LINUX - Dokumentacni projekt" za "iba" neuveritelnych 1039,- Sk tak na nu rychle zabudnite. Cest autorom, ale nemali by pisat ze sa da v nej najst vsetko. Uz mam zapuchnute oci a oslintal som vsetky strany ale niektor veci nie a nie najst.
Dajte prednost knihe od MATT WELSH a LAR KAUFMAN z vydavatelstva O´REILLY   "POUZIVAME LINUX" ktora tiez nepopisuje vsetko ale uz proti spominanej je pre zaciatocnika jedna basen.
Kazdy sa uci na vlastnych chybach a mna to stalo 1039 Sk z rozpoctu (mam dve deti a zenu na materskej).
Ak by niekto ten LDP chcel, poslem na dobierku za rovnych 1000.(I am just kidding).

Jano Slastan