[linux] LDP pre zaciatocnikov z Cpress

tomas morhac morhac na vsld.tuzvo.sk
Úterý Březen 23 08:48:50 CET 1999

zdrawim :)
problem dneska - peniaze  ... sam tu knihu nemam, ale mam jej "prepis"
vo formate pdf.
smola je ze som sa k tomu este nedostal ... Najvacsia vyhoda je ze je
toho okolo 4,5 M, priblizne.
ak by mal niekto o to zaujem, tak sa tu bude dat stiahnut.  este sam
newiem odkial (hladam miesto, co skor nejakeho webmastra, ktory by to
mohol niekam umiestnit) ... Kto ma moznost nech sa ozve
puma