[linux] LDP pre zaciatocnikov z Cpress

Ing. Jozef Pocuch jpocuch na usdkt.sk
Úterý Březen 23 09:20:02 CET 1999

Neviem naco hladas Webmastra ked ta kniha je v pdf formate stale na adrese:

http://www.cpress.cz/knihy/linux/

a je mozne to odtial stiahnut. Ak niekto nema moznost tahat 4 MB files a ak
je v Blave moze sa u mna zastavit v praci a nahrat si to na diskety. Je to
rozumnejsie ako tu knihu kupovat (i ked tlacena kniha je fajn).
Bye JOPO
jpocuch na usdkt.sk

    -----Původní zpráva-----
    Od: tomas morhac <morhac na vsld.tuzvo.sk>
    Komu: linux na rak.isternet.sk <linux na rak.isternet.sk>
    Datum: 23. marec 1999 8:44
    Předmět: Re: [linux] LDP pre zaciatocnikov z Cpress

    zdrawim :)
    problem dneska - peniaze  ... sam tu knihu nemam, ale mam jej "prepis"
vo formate pdf.
    smola je ze som sa k tomu este nedostal ... Najvacsia vyhoda je ze je
toho okolo 4,5 M, priblizne.
    ak by mal niekto o to zaujem, tak sa tu bude dat stiahnut.  este sam
newiem odkial (hladam miesto, co skor nejakeho webmastra, ktory by to mohol
niekam umiestnit) ... Kto ma moznost nech sa ozve
    puma