[linux] G-NOME

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Úterý Březen 23 12:27:42 CET 1999

> Zdravim
>
> Poradite mi niekto ako nainstalovat G-NOME? Ja sa s tym babrem uz taky
> tyzden, ale stale to neviem nainstalovat. Pise, ze mu chyba nejak subor
> libungif3 alebo take nieco.

pocuj ak chces aby ti niekto poradil tak to viac opis

napriklad nezaskodi ked napises aku distribuciu linuxu

pouzivas ale, a to hlavne, ci to instalujes z binariek

alebo ci to kompilujes

co sa tyka tvojej chyby tak od teba pyta kniznicu libungif3

skus sa mrknut do gnome dokumentacie (instalation requirement).

dz

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
            http://www.euba.sk/~ronai |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |