[linux] LDP?

Pupala Ronald rony na mail.pvt.sk
Úterý Březen 23 18:20:29 CET 1999

Kudrik Mario wrote:

> Caute,

>  Ked prekladaju, to znamena, ze to existuje iba na Slovensku, alebo
> lepsie povedane madarskym ldp suborom by som nerozumel (teda mozno by som
> rozumel keby som vedel po madarsky) ?
>  Existuje neaky prehliadac na tieto subory?
>
>    _________    __     __     ________     ________    __      __
>   (  _______)  (  )   (  )   (______  )   (______  )  (  )    (  )
>   (  )____     (  )   (  )        (  )         (  )    (  )  (  )
>   (   ____)    (  )   (  )      _( _)        _( _)      (_ )( _)
>   (  )         (  )   (  )     (  )         (  )          (  )
> [...]
  Cau

 LDP nie je format ukladania textovych suborov, ale projekt asi ako sam
Linux.
Je to dokumet ( dokopy kniha o cca 1200 stranach), ktory pojednava o
praci
s os Linux na roznych urovniach, t.j. ako uzivatel, spravca systemu,
spravca siete, atd... . Je to vlastne slusna ucebnica pre zaciatocnikov,
ale aj skuseny borci v nej najdu aspon usmernenie pri rieseni situacii,
ktore im prinasa vsedny den.
Preklad do roznych jazykov robia tiez len zanieteny Linuxaci a neviem,
ci je prelozeny do klingonciny, ale do cestiny urcite.

                                                Rony