[linux] LDAP directory server

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Úterý Březen 23 18:32:57 CET 1999

> a odkial si ho instaloval? Tam nebola ziadna doc ci popis.
> Aj ja mam interes o blizsie info.

no instalil som to zo svojho hard discu a stahoval som to z www.openldap.org

dokumentacia je tam velice chaba a ak ti smiem poradit tak si to na disk

nedavaj ak nie si odbornik na directory server lebo ked das make install

rozhodi ti to tie sracky po disku a zbohom delete...

ako alternativa (je k tomu dokumentacia) je netscape directory server

co je ale 200 mega na HD a to koli centralizovaniu adries a takym nejakym

facinam neobetujem 200 MB

tejto teme som sa prestal venovat ked som nou zabil dva vikendy

mimochodom ak vies ako deletnem tu ohavu daj vediet (nie je to rpm:)

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
            http://www.euba.sk/~ronai |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |