[linux] lilo

dusan_strbak dusan na jpd.sk
Úterý Březen 23 21:13:10 CET 1999

Ahoj vsetci.
Mam problem s obnovenim lila.
Disk mam rozdeleny nasledovne hda1 je primary dos partition, hda2 je
extended, v nej su dva logicke disky ako hda5 a 6.Dalej je hda3 linux
native a hda4 swap.
Na hda1, 5 a 6 su windoze a kedze som ich potreboval preinstalovat
(akoze inak:))) vzalo za svoje lilo ktore bolo na hda a momentalne ho
neviem obnovit.Pouzivam RedHat 5.2 a skusal som uz kadeco ale asi nie to
spravne :)(alebo to spravne nefunguje:) Budem vdacny za kazdy podnet,
kedze nemam zaujem raz nakonfigurovany Linux preinstalovavat a chcem mat
lilo tam kde bolo.
Vopred dakujem
Dusan
P.S.: Nevie niekto ci a ak tak ako sa da rozchodit pod linuxom AIMS Labs
Video Highway Extreme televizna karta???