[linux] LDP z Cpress (6 x pdf...)

Marek Ondrej ondrejm na intrak.tuke.sk
Úterý Březen 23 21:18:36 CET 1999

Pozdravujem

On Tue, 23 Mar 1999, Ing. Roman boba wrote:

> Cau, ocisluj si subory napr linux1-112.pdf (atd), strany su cislovane, takze
> sa po nich da celkom slusne pohybovat a nie je problem si otvorit 2-3 subory
> naraz

 To napadlo aj mna, ale aj tak treba prepocitavat strany v ramci suboru :),
myslim ze to pospajanie suborov by celu knizku len sprehladnilo a
zjednodusilo pracu. Acrobat umoznuje vybrat si stranu podla cisla ale ak
si otvorim subor 5 tak ten zacina nejakym vysokym cislom a pomocou
Acrobata sa strany cisluju o5 od nuly... , takze existuje nejaky sposob
ako to spojit?

Marek

PS: Ospravedlnujem sa ze pisem este raz, ale mal som pocit ze som to po
prvy krat nepopisal problem az tak presne. Prosim neodpisujte ak to
nepojde. Je tu uz aj tak pekny frmol.