[linux] Novy linuxak

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Středa Březen 24 09:07:09 CET 1999

alebo instaluj enlightenment, ten je predsa len trochu krajsi ako fvwm a
trochu mensi ako
kde

> Vcelku je KDE strasne
> neoptimalizovane v tejto veci - na veci ktore pod W9[5,9]/NT (myslim teraz
> len GUI ) treba 8M pod KDE treba 26M - a to este treba aj nieco spustit...
> Dufam ze vyvojarov KDE to raz aj zacne trapit. :-(

pokial niekto pouziva NT tak aby to stalo za zmienku musi mat aspon  64MB
RAM inac to je pomale jak diva svina
Co sa tyka KDE tak je to myslim podobne.

Avsak,a to som bol prekvapeny, KDE 1.1 zaberie tolko ako netscape.... bezne
mam 43 MB zabratych z toho 15 MB je netscape nejakych asi 14-17 Xy (nemam
zvukovku a niektore serepeticky co v kde najviac zeru pamat) a zbytok
servrove sluzby. Akurat ze dalsich 73 mega pouziva ako cache.....

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
            http://www.euba.sk/~ronai |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |