[linux] smtp

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Středa Březen 24 14:38:33 CET 1999

	Hi,
celkom som to nepochopil, ale vseobecne - Sendmail nepreberie
postu ak adresat a sucasne odosielatel nie je z vlastnej domeny
(treba, aby Sendmail vedel zistit domenu odosielajuceho PC, teda
prevod z IP -> hostname)
Pozri si subory

/etc/mail/ip_allow
/etc/mail/name_allow - povolenie posielania mailov z
neznamej/cudzej domeny kamkolvek a

/etc/mail/relay_allow - povolenie prijmat maily pre cudzie domeny
(zalozny MX)

	Bye
		Michal Michalac

Ing. Michal Michalac