[linux] Novy linuxak

JM jozefm na bigfoot.com
Středa Březen 24 16:44:02 CET 1999

Dna Ut, 23 mar 1999 ste napisali:
> Skus si pri instalacii pri bootnuti instalacky zadat
> "expert". Vypne to autodetekcie a mozes si vyberat kartu sam.
> Ale pochybujem, ze to pomoze.
Super. Takze naokolo blizsie... :) Aj tak vdaka za radu / nabuduce to
vyskusam takto, mozno to zaberie (aj som mal na mysli, ze to
vyskusam, ale ked tam pisalo, ze len ked sa v tom velmi vyznam..)

> No to je celkom jasne. Je to swapovanim. Musis si zvacsit RAM,
>alebo nepouzivat niektore programy. >
> Ak mas KDE 1.1, tak potrebujes min 32 MB RAM len pre samotne
spustenie
> XWin a KDE. Nemozes tam potom spustat Netscape, StarOffice.
>Mozes si popripade zmazat KDE a nainstalovat napr. fvwm,
> alebo dokonca pouzit twm (ten je najmensi, ale blbo ovladatelny).
Pri praci mam vecsinou spusteni xosview, aby som videl, co sa
priblizne deje: v casti RAM je tam vzdy tak 1-5 MB free a v sekcii
swap mi to este nevyliezlo vyssie ako na 20 MB (mam nastaveny 64MB
swap subor) V praci robim na win s takymi vecami ako fotosop,
ilustrator atd., kazdy si robi svoje swapy aj po 20MB a disk v pohode
stiha....
Jozo