[linux] Zasady pre posielanie prispevkov do konferencie

Martin Furak furak na zv.psg.sk
Čtvrtek Březen 25 08:55:09 CET 1999

Vazeni priatelia,
pred casom som kritizoval niektorych z vas, ohladne pouzivania RE:
Dnes si dovolim upozornit vsetkych, ktori nemaju svoju signaturu, aby boli taki laskavi a ked uz nic ine, tak aspon pod svoje meno pisali e-mail adresu. Casto clovek moze reagovat priamo na mail odosielatela, ale ten si neuvedie svoju e-mail adresu :-( A kto to bude hladat v hlavicke? Taky mail je "odsudeny" na delet namiesto odpovede.
Vcera mi doslo 30 mailov a z toho 10 nemalo signaturu !
Cudujem sa spravcovi tejto konferencie, ze dodnes nie su prijate zasady pre cinnost v tejto konfere.
Nieco sa snazil urobit Vojto Zachar (srdecne ta pozdravujem), ale chcelo by to nieco komplexnejsie. Poucme sa u priatelov v cechach linux na muni.cz . Tam kazdy kto sa prihlasi do konferencie dostane Metafaq konferencie a potom vie, co moze a co nie.
Tu to niekedy vyzera ako na IRC :-(

Martin Furak
furak na zv.psg.sk